לאכול טוב וליהנות משבת נעימה

נשים רבות מוצאות את עצמן מקדישות שעות רבות במהלך השבוע בבישולים לבני המשפחה. הדבר הופך למשמעותי ומורגש עוד יותר כאשר מתקרבת השבת, אז הן דואגות להשקיע לא מעט בהכנת מנות טובות, מנות ביתיות שכולם אוהבים. כשמדובר במשפחה מרובת ילדים או במשפחה המעוניינת לארח קרובים בשבת, במקום לבלות שעות ארוכות במטבח, אפשר להזמין אוכל לשבת בירושלים ניתן למצוא כיום לא מעט חברות קייטרינג המציעות את השירות. חברות מקצועיות, המתאימות את התפריט שלהן לאופי האירוע או החגיגה.

 

ארוחה עשירה על שולחן השבת

הזמנת אוכל מוכן לשבת בירושלים חוסכת זמן יקר מאד, שניתן להקדיש אותו במקום זאת לבני המשפחה ולעיסוקים נוספים, חשובים לא פחות. גם אנשים בודדים או אנשים מבוגרים שמתקשים לעמוד שעות במטבח ולטרוח בהכנת האוכל לשבת, יכולים אף הם לקנות אוכל מוכן לשבת בירושלים וליהנות מארוחה טובה, מזינה ועשירה על השולחן. אלו יכולות להיות מנות בשר טובות עם תוספות, מנות דגים, סלטים וגם קינוחים מצוינים, קינוחי פרווה, שממתיקים את הארוחה בסופה.

התפריט העשיר, המחירים הנוחים והאוכל הארוז בקפידה שמגיע עד הבית הופכים את השירות לפופולארי מאד בשנים האחרונות ובעיקר בקרב משפחות דתיות וחרדיות המקפידות על צריכת מזון כשר למהדרין. חברות הקייטרינג מעמידות לרשות לקוחותיהן תפריטים שונים ומבחר עצום של מנות שממנו ניתן לבחור. אפשר גם לקבל מענה מתאים לצמחונים ואפילו לטבעונים, ולהתבסס בעיקר על סלטים מסוגים שונים. המנות מתאימות גם לאירועים שונים והן יכולות להפוך את השבת כולה לחוויה נפלאה עם אוכל טעים ומשובח.

את המבחר אפשר למצוא באתר האינטרנט של החברה ולקבל גם פרטים בטלפון על המנות, על המחירים ועל האפשרויות הרבות. אפשר להזמין לכמות מצומצמת מאד של אנשים או למספר רב מאד. כל זאת, על פי התקציב והדרישה.

למידע נוסף לחצו כאן

אוכל מוכן לשבת כשר למהדרין

עם מעדני מלך תזכו לקבל אוכל מוכן לשבת מהדרין ולכך יש כמובן יתרונות רבים. בראש ובראשונה, אם אתם משפחה דתית או חרדית תוכלו להיות בטוחים שהמנות שלנו מוכנות תחת השגחה של בד"ץ העדה החרדית בירושלים. שנית, גם אם אתם חילונים, פעמים רבות כאשר מזמינים אורחים לסעודת שבת נמנים עליהם לא פעם אנשים דתיים או חרדיים. בוודאי לא תרצו שאחד האורחים שלכם לא יוכל ליהנות מהמנות, על כל אי הנעימות והמבוכה הכרוכים בעניין. אז עם אוכל מוכן לשבת כשר למהדרין בכלל לא תתעורר בעיה כזו וכל אחד יוכל ליהנות מהמנות הנהדרות ולשבוע.

אם אינכם יודעים, כדאי שתדעו שאוכל מוכן כשר למהדרין אינו נופל כהוא זה ברמתו מאוכל שאינו ברמת כשרות כה מחמירה, דהיינו בהשגחת הרבנות הראשית לישראל. נהפוך הוא, ההחמרה הגדולה מתבטאת גם בבחירת חומרי הגלם למנות ובדרך הכנתן, ברמת הניקיון וההיגיינה שבמטבחים ובתהליכי העבודה. הדבר מבטיח רמה גבוהה מאוד של מזונות, ולכך מצטרפים כמובן התפריטים המגוונים, העשירים והטעימים במיוחד שאנו מציעים.

 

מגוון רחב של אפשרויות

קייטרינג אוכל לשבת יכול לענות על שלל צרכים ומטרות. כך למשל, ניתן להזמין מאיתנו אוכל מוכן חלבי בירושלים הכולל מיני מאפים, קישים, קינוחים טעימים מאוד וכדומה, ומאידך אפשר להזמין גם קייטרינג בשרי. ניתן להזמין אוכל מוכן בירושלים או בערים אחרות כמו אוכל מוכן לשבת אשדוד מהדרין, ואפשר גם להזמין לשכונות השונות כמו אוכל מוכן לשבת תלפיות. ניתן להזמין את המנות לארוחת בוקר, צהריים או ערב, ואנו מבצעים עבור אוכל מוכן לשבת בירושלים משלוחים העומדים בלוחות הזמנים, עם מנות מוכנות להגשה ואכילה, כמובן תוך שמירה על הלכות השבת.

 

מי מזמין מאיתנו אוכל הביתה לשבת?

אוכל מוכן הביתה ירושלים הוא שירות מבוקש מאוד אצלנו במעדני מלך. בראש ובראשונה, הוא מבוקש על ידי משפחות שמעוניינות ליהנות מארוחה טובה ועשירה כיד המלך, המכבדת את השבת. בנוסף, זהו שירות הנדרש לא פעם מצד משפחות שמסיבה זו או אחרת אינן יכולות להתפנות להכנת הארוחה בשבת מסוימת, ומעוניינות "לסגור את הפינה". לא פעם פונים אלינו גם לקוחות המעוניינים לקחת הפסקה לשבת אחת או יותר מהכנת הארוחה, פשוט לנוח וליהנות מהשקט הנפשי של סוף השבוע, ועדיין לאכול טוב מאוד.

ביחד איתם, הרבה משפחות מזמינות מאיתנו אוכל הביתה לקראת ארוחות משפחתיות גדולות יחסית. למשל, כאשר מזמינים את שאר המשפחה הקרובה לשבת הביתה, מה שאומר לפעמים כמות נכבדת מאוד של אנשים שצריך לדאוג לסעודתם – גם בערב שישי, גם בשבת בבוקר וגם בצהריים. לעיתים מדובר גם בכמויות נכבדות יותר, למשל כאשר מציינים אירוע חשוב כמו יום נישואין, יום הולדת או אחד החגים שנופל השנה על שבת. במקרים כאלו, לעיתים קרובות גם מוזמנים אנשים עם העדפות קולינריות שונות, שגדלו על מטבחי העדות השונות ולא כולם יודעים להכין את המטעמים שלהן. התפריט המגוון והעשיר שלנו מאפשר למצוא שלל מנות ממסורות וזרמים שונים, כך שכולם ייהנו מהטעמים האהובים עליהם.

רוצים להזמין אוכל לשבת הביתה? תוהים למי לפנות? אם כן, מעדני המלך היא הכתובת המתאימה להיעזר בשירותיה. לצפייה בתפריטים השונים המוצעים על ידי החברה, לחצו בכפתור וליצירת קשר טלפוני לפרטים נוספים, התקשרו ל – 02-5021633

 את קייטרינג מעדני מלך למהדרין הקמנו בשנת 2005 במטרה לענות על הביקוש בתחום הפקת ארועים איכותיים ויוקרתיים למהדרין. בהשגחת בד”ץ העדה החרדית.

רח’ רח’ הרטום 7
02-5021633 \ 050-4141418