קייטרינג בת מצווה

קייטרינג כשר לבת מצווה

בת מצווה היא אירוע מרגש בחייה של כל ילדה, שכן הוא מציין את כניסתה בעול מצוות, וקבלת אחריות על מעשיה. על מנת להעצים את החוויה הרגשית- יהודית ואת השמחה בהתבגרותה, עורכים ההורים חגיגה מפוארת ושמחה עם בני ובנות המשפחה. יש משפחות המזמינות רק בנות, ומתאימות את האירוע כולו לבנות ונשים בלבד, ויש משפחות המזמינות גברים ונשים כאחד.

במשפחות רבות מקובל לערוך תכנית בעלת מסר. לעיתים מציגים קליפ עם תמונות וסרטונים של הילדה, מאז היותה תינוקת ועד בת המצווה. יש המביאים תקליטן, צילום מגנטים, סדנת יצירה ועוד אטרקציות. כמו כן, טקס הענקת המתנות גם הוא מהווה נתח מהערב. לכן נדרש תכנון רב, הכנה וירידה לפרטים, כדי להפוך את האירוע ממסיבה של סתם, לחגיגה עם תוכן ומשמעות.

בנוסף, חלק בלתי נפרד מההכנות לאירוע הוא קייטרינג לבת מצווה. סעיף התפריט מורכב ומושפע מהעדפותיה האישיות של הילדה החוגגת, של ההורים, וכמובן של המוזמנים. מכיוון שלא מדובר על סעודת מצווה, בה רבים המקפידים על בשרי, האפשרויות לבת מצווה הן כמעט בלתי מוגבלות.

ליצירת קשר לחצו כאן 02-5021633

מאמר זה ידון בתכנון המוקדם, הייחוד של בת המצווה ביחס לאירועים אחרים, קייטרינג לבת מצווה, כשר למהדרין, וששת הכללים לעיצוב אירוע.

תכנון מוקדם לאירוע בת המצווה

הקונספט של בת מצווה שונה משאר האירועים, מאחר והוא כולל בתוכו תכנית אומנותית וחווייתית למשתתפים, ואנשי מקצוע חיצוניים נוספים. חשוב לסגור מוקדם את ההזמנות, כדי למנוע תקלות של הרגע האחרון.

החשיבות לתכנון מיטבי- גדולה. מכיוון שהזכרונות של נערת בת המצווה מהאירוע, ייקבעו לפי הצורה שבה יתנהל, וחשוב שייחרטו בה בנימה חיובית, שמחה וחווייתית.

  • זמן ותאריך: חגיגת בת מצווה היא בדרך כלל אירוע ערב, אלא אם היא מתקיימת בזמן של חופש, ואז ניתן להקדים אותה לשעות הבוקר או הצהרים. יש לכך חשיבות גדולה, מכיוון שהמוזמנים צריכים לשריין את זמן המסיבה מראש.
  • מקום: האם בת המצווה מתוכננת להיות באולם, בגן, או אף בבית.
  • קונספט: מהי ערכת הנושא לפיה יתנהל כל הערב? האם נושא- כמו מוזיקה, טבע, או שרשרת הדורות. האם שילובי צבעים בלי נושא מרכזי.
  • שילוב כלת האירוע בתכנון: אמנם, במשפחות רבות מקובל כי ההורים הם אלו שקובעים, אך כדי לתת לילדה תחושה בוגרת ומעורבת, חשוב לשתף אותה במה שההורים מוכנים לתת לה לקבוע. למשל- מעורבות בבחירת התפריט, המוזיקה והתכנית.
  • כלת הערב ובני המשפחה- בגדים, תסרוקת ואיפור לבת המצווה ולמשפחתה.
  • תכנית: התכנית יכולה להיות תכנית עם אוריינטציה דתית, כמו הפרשת חלה, תכנית על תודות להשם או על שרשרת הדורות.
    התכנית יכולה גם להיות תכנית אומנותית כמו בדרן, DJ, סדנה להכנת סבונים, וכל חוויה אחרת שתעניין את המשתתפים והמשתתפות.
  • אווירה וחוויה- מוזיקה, צלם, עיצוב האולם והשולחנות.
  • קייטרינג- עליו יורחב בהמשך.
  • מזכרת למשתתפים: יכולה להיות עם הקשר דתי- יהודי, או כללית.

 

קייטרינג לבת מצווה

 

הייחוד של בת מצווה מאירועים אחרים

יש כמה דברים המבדילים בת מצווה מאירועים משפחתיים אחרים.

ראשית, הטקס עצמו. אמנם זו חגיגה יהודית, המציינת את כניסת הילדה לעול תורה ומצוות ואת גדילתה. אך אין חובה של סעודה כמו בר מצווה או ברית. כך שלמעשה זו חגיגה המשתווה למסיבה רגילה, ואין נורמה או כללים לקיומה.

שנית, חגיגת בת המצווה מהווה הזדמנות, לבני המשפחה ולחברותיה להתאסף יחד, ולהעצים את הילדה החוגגת בתשומת לב מרוכזת, במתנות ובשמחה על כך שהיא גדלה.

שלישית, בת מצווה יכולה להערך בכל שעה משעות היום, ולכן יש העורכים אותה בבוקר, ויש שמקיימים אותה בערב, בהתאם לפניות האורחים.

הזמנת קייטרינג לבת מצווה

יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון שסוגרים עם שירותי קייטרינג לבת מצווה בבית או באולם. חשוב כמובן לוודא שיש לחברה הכשר מהודר כמו בד"ץ העדה החרדית, כך שהאוכל המוגש יהיה כשר למהדרין. בנוסף, חשוב לבחור חברה העומדת בדרישות משרד הבריאות, כך שהאוכל יהיה איכותי, בריא, ויבושל בתנאים הגייניים קפדניים.

בנוסף, יש לקחת בחשבון את שני קצוות הגיל המשתתפים באירוע. למבוגרים יש העדפות שונות משל ילדים. הם אוהבים את המסורתי, השמרן והאיכותי. ילדים ובני נוער אוהבים יותר את המקורי, המושך, ואת הטעמים החזקים. במידה וניתן לגוון בתפריט, כל המוזמנים ירגישו את ההערכה וההוקרה על טרחתם להגיע.

בבחירת התפריט לבת מצווה, יש שתי גישות. האחת היא קייטרינג חלבי לבת מצווה, הכולל תפריט חלבי כמו דגים, קישים, פסטות מעניינות, סלטים וכמובן קינוחים מעניינים ויצירתיים. תפריט חלבי מאפשר לגוון ולהגיע לתצורות מעניינות וטעימות במיוחד, כך גם בר המבוסס על חומרי גלם כאלו, יהיה צבעוני, טעים במיוחד ומושך.

האפשרות השניה היא קייטרינג בשרי, ואז אפשר לכלול מנות בקר, עוף, וכמובן תוספות וסלטים. בתפריט בשרי אפשר גם לכלול דג במנה ראשונה, או להמנע ממנו. בורקסים, תפוחי אדמה, פשטידות וקוגלים מהווים חלק בלתי נפרד מתפריט כזה. הוא מכבד את המבוגרים וטעים גם לצעירים, וכך מהווה סעודה יוקרתית.

ששת הכללים החשובים לעיצוב האירוע

בארגון בת מצווה, מקובל לעצב את המקום בצורה שובבה ומעט ילדותית. כך נוצרת האווירה הרצויה, המשמחת את כלת הערב וחברותיה.

להלן עצות מעשיות לעיצוב המקום:

  1. סכמת צבעים- בחירת צבעים לאירוע יכולה להיות מושפעת מהעדפות אישיות של הילדה עצמה, או לפי נושא החגיגה, העונה, הבגדים שלובשים בני המשפחה, ועוד.
  2. קונספט ומיתוג- במשפחות רבות מקובל למתג את הערב, אם בעזרת אנשי מקצוע ואם בצורה חובבנית בתוכנות פשוטות. המיתוג כולל תמונה של הילדה עם כיתוב מתאים. ניתן להצמיד אותו לצלחות, בקבוקים, כוסות, מפיות. כמו כן תליית שלט עם ברכת ברוכים הבאים, הכוללת את המיתוג.
  3. מרכזי שולחן- סידורי פרחים, סידורי בלונים, קנדלברות ועוד.
  4. תאורה- ניתן לשלב תאורת לדים, מסכים, שרשראות תאורה ועוד, על מנת ליצור אווירה צבעונית ותוססת.
  5. תפאורת צילום- הקמת קיר צילום עם המספר 12, תמונה של הילדה, בלונים או פרחים. התמונות המשפחתיות יוכלו להיות מצולמות לידו, וכן אנשים נוספים יוכלו להצטלם לידו למזכרת.
  6. עיצוב המקום- זרי בלונים, שער בלונים, קירות פרחים או בלונים, וילונות קיר מתאימים, קיר תמונות של ילדת בת המצווה, מסך עם מצגת, ועוד אפשרויות רבות, ליצירת אווירה חגיגית המעצימה את כלת החגיגה.

מעדני מלך- קייטרינג לבת מצווה בטעם ובשירות

חברת מעדני מלך מספקת שירותי קייטרינג לבת מצווה ולאירועים נוספים, בהתאמה לתפריט המועדף על ילדים וצעירים, אך גם מתאים להעדפות המבוגרים שבאירוע. אנו נערוך לכם בת מצווה שמחה ובלתי נשכחת, כשהצוות המקצועי שלנו יתכנן איתכם את כל הפרטים, וידאג לבצע לפי הצרכים, הדרישות וההעדפות שלכם.

אנו מספקים שירותי עיצוב לאירוע, כך שתוכלו להתפנות לדברים החשובים לכם. אנו נעצב בעזרת מעצבות הבית שלנו את השטח, שיהיה מתאים לאווירת בת מצווה, ועם זאת מכובד וחגיגי.

מבחינת העלויות של האירוע, אנו מציעים עבור קייטרינג בת מצווה, מחירים נוחים והוגנים. הם יהיו מושפעים כמובן מסוגי המנות שתבחרו, מספרן והיקף השירות הנדרש לכם. חברתנו שמה דגש על תמחור נח, המתאים למסגרת תקציב לבת מצווה.

בנוסף, הקייטרינג שלנו מחזיק בכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית, מה שמאפשר לכם להזמין אורחים מכל הזרמים ורמות ההקפדה הכשרותית.

 את קייטרינג מעדני מלך למהדרין הקמנו בשנת 2005 במטרה לענות על הביקוש בתחום הפקת ארועים איכותיים ויוקרתיים למהדרין. בהשגחת בד”ץ העדה החרדית.

רח’ רח’ הרטום 7
02-5021633 \ 050-4141418