קייטרינג לאירועים קטנים בירושלים

מחפשים חברת קייטרינג לאירועים קטנים בירושלים? חברת הקייטרינג המובילה בעיר, קייטרינג מעדני המלך מזמינה אתכם לקיים אירוע באחד מאולמות האירועים של החברה או להזמין את שירותי הקייטרינג האיכותיים של החברה לכל אולם או גן אירועים אחר בעיר ירושלים.

ליצירת קשר לחצו כאן

החברה בעלת ניסיון רב וצוות גדול ומנוסה של מסעידים, שפים, מעצבות ואנשי צוות אשר מגיעים לאירוע ומכינים את השטח מהתחלה ועד הסוף, דואגים לעיצוב השולחנות ועריכתם בצורה מפוארת, העמדת עמדות הקייטרינג להגשת המנות הראשונות, דואגים לכל צרכיהם של האורחים הסועדים במקום מ-א' עד ת', מתחילת הערב ועד סופו, לרבות משקאות, קינוחים וכמובן המנות העיקריות, התוספות וכל מה שצריך כדי שהאירוע יהיה להצלחה גדולה.

אנו מזמינים אתכם לגלוש באתר ולמצוא את התפריטים המיוחדים שלנו לאירוע ובטוחים שתמצאו משהו שאתם אוהבים מתוך מבחר אדיר של מנות, בשריות או צמחוניות, כשרות למהדרין בהשגחת הבד"ץ של העדה החרדית, מנות טעימות וגדולות במחירים מפתיעים במיוחד לאירועים קטנים בהם כמות האורחים לא גדולה.

 

מעדני מלך - קייטרינג לאירועים קטנים בירושלים

רוצים אירוע מלכותי, טעים וססגוני בירושלים? קייטרינג מעדני מלך ערוך ומוכן לשמש כקייטרינג באירוע שלכם והינו בעל ניסיון רב בכל רחבי העיר לכל סוגי האירועים, חתונה, בר מצווה, בת מצווה, שבת חתן, ברית ועוד.

כל מה שאתם צריכים זה להחליט כמה אורחים אתם מזמינים לאירוע שלכם וכמה מנות אתם צריכים, להתקשר אלינו או להשאיר פרטים באתר ונחזור אליכם עם הצעה מפתיעה ומשתלמת לשירותי קייטרינג מובילים בעיר ירושלים, קייטרינג גלאט כשר לכל אירוע, קטן, בינוני וגדול. אנו מתמחים בשירותי קייטרינג למגוון אירועים ומאפשרים לכם לבחור תפריט טעים במחיר מנצח ושווה לכל נפש, בהתאמה אישית לצרכים שלכם ושל האורחים שלכם באירוע.

חייגו עכשיו לפרטים והזמנות ונשמח לעמוד לרשותכם בהקדם עם הצעה שווה מיוחד>>

 

קייטרינג לאירועים עסקיים בירושלים

 

האם עדיף להזמין קייטרינג בשרי או חלבי לאירוע

קייטרינג לאירועים בירושלים יכול להיות כמובן בשרי או חלבי, והבחירה ביניהם תלויה בהעדפות אישיות ובמספר היבטים שכדאי לקחת בחשבון. לדוגמא, קייטרינג חלבי עבור אירוע קטן בירושלים יכול להתאים לארוחות בוקר, צהריים, בראנץ' ואפילו לארוחת ערב, בהנחה שמדובר באירוע יחסית קליל. היתרון של המנות החלביות הוא שאינן מכבידות על הבטן ושומרות את מוזמני האירוע ערניים ומלאי אנרגיות. בנוסף, קייטרינג לאירועים פרטיים בירושלים על בסיס תפריט חלבי, מתאים לאירועים הנערכים בימים חמים, בעיקר בקיץ, ושוב בגלל שהמנות יותר קלילות.

עוד נקודה שכדאי להביא בחשבון לגבי מנות חלביות עבור אירוע קטן כשר הוא שהקינוחים יכולים להיות מגוונים וטעימים במיוחד, וגם ניתן להגיש נס קפה ומשקאות נוספים עם חלב. אמנם, גם קינוחי הפרווה של קייטרינג בשרי יכולים להיות טעימים מאוד, אבל יש אנשים שעבורם קינוחים חלביים הם הטוב ביותר. מעבר לכך, קייטרינג חלבי מתאים כמובן לאנשים השומרים מסיבה זו או אחרת על תזונה צמחונית, והם יכולים ליהנות ללא בעיה מכל המנות המוגשות. עם זאת, ראוי לציין שגם בקייטרינג בשרי יש בהחלט מנות צמחונית שאפשר לשלב.

אם כן, התפריט החלבי שלנו בהחלט יכול להתאים לאירועים קטנים, למשל אירוע בר מצווה קטן בירושלים, כאלו שלא מצריכים היערכות גדולה מבחינת הכנת המנות וההגשה. יחד עם זאת, עובדה היא שמרבית הציבור הישראלי עדיין מעדיף את התפריטים הבשריים, הנחשבים למנה מכובדת והולמת לאירוע משמעותי. מרבית הישראלים אוכלים בשר מספר פעמים בשבוע ועבורם המנות העיקריות הבשריות מהוות חלק בלתי נפרד מהחגיגה הקולינרית.

כמובן שתפריט בשרי מתאים לאירועים משמעותיים וגדולים, אך הוא בהחלט מתאים גם לאירועים קטנים עם עשרות בודדות של אורחים, ונותן לאירוע שדרוג עשיר ומשביע מאוד. מעבר לכך, מדובר במנות שמאוד מתאימות לימים היותר קרירים, למשל בחורף, המחממות את הלב והבטן ומעניקות אנרגיה וחלבונים לגוף. עם זאת, במידה והחלטתם ללכת על תפריט בשרי ודאו שיהיו גם מנות שיכולות להתאים לצמחונים, ואפילו לטבעונים – כפי שאנו מציעים.

 

אז איך לבחור את התפריט המתאים?

בבחירת התפריט לאירוע שאתם מתכננים שימו דגש על מספר נקודות. ראשית, עיינו בתפריטים השונים המפורסמים באתר שלנו והתרשמו מהמגוון הקיים. שנית, חשבו על האנשים המוזמנים לאירוע – הגילאים שלהם, העדות, העדפות קולינריות, עדות וכיוצא בזאת. לאחר מכן נסו להתאים בין המנות ובין המוזמנים. לדוגמא, אם יהיו בין המוזמנים גם ילדים ובני נוער רבים, יש לוודא שההזמנה שלכם תכלול גם מנות יחסית פשוטות ומוכרות הערבות לחיך הצעיר.

מלבד זאת, כפי שאמרנו לעיל יש לחשוב על הקונספט של האירוע – האם הוא יותר מעונב ומכובד, האם יותר קליל וחופשי, באיזו עונה של השנה הוא מתקיים ומה הטמפרטורות הצפויות פחות או יותר, האם הוא מתקיים בחוץ או במקום ממוזג, וכן השעה שבה האירוע מתקיים. תוכלו להתייעץ עם חברים ובני משפחה שאתם סומכים על דעתם אודות בחירת המנות, וכמובן שאנו ממליצים בחום להתייעץ עם הצוות המקצועי שלנו. הניסיון הרב שלנו עומד לרשותכם ונדע להתאים את התפריט הנבחר לאופי האירוע, הרכב המוזמנים ומסגרת התקציב שלכם.

 

פנו אלינו

מעוניינים בפרטים נוספים על קייטרינג לאירוע קטן? רוצים שנעזור לכם לארגן אירוע מושלם מתחילתו ועד סופו? אם כן, פנו אל מעדני מלך בהשגחת בד”ץ העדה החרדית בטלפונים 02-5021633 או 050-4141418.

 את קייטרינג מעדני מלך למהדרין הקמנו בשנת 2005 במטרה לענות על הביקוש בתחום הפקת ארועים איכותיים ויוקרתיים למהדרין. בהשגחת בד”ץ העדה החרדית.

רח’ רח’ הרטום 7
02-5021633 \ 050-4141418