לחגוג בכותל

יש משהו מרגש ומיוחד מאד בכותל, באותן קירות קדושים, שיכול להפוך כל אירוע לחוויה רוחנית ומיוחדת מאד. בשנים האחרונות בוחרים רבים לחגוג לבניהם מסיבת בר מצווה בכותל יחד עם אנשים קרובים ואהובים. האירוע החשוב והמרגש הזה הופך ליום שקשה לשכוח, יום שאותו חולקים עם חברים, עם בני המשפחה ועם אנשים נוספים, שהגיעו במיוחד עד לכותל כדי להיות קרובים יותר ולהשתתף בחגיגה עצמה.

לאכול טוב עם האורחים

מעבר לתפילות ולאירוע עצמו, יש לדאוג גם לקייטרינג לאורחים. לרוב מוזמנים מספר לא קטן של אורחים ואוכל טוב ומשובח, שיעמוד לרשותם לאחר התפילה, הוא בהחלט בגדר חובה. קייטרינג לבר מצווה בכותל הוא פתרון נהדר, שניתן לשלב אותו באולם אירועים קרוב או בכל מקום אחר בסביבה, שבו ניתן לאכול אוכל טוב יחד עם האנשים שהוזמנו לאירוע. הקייטרינג הכשר יכול לכלול מנות בשרים טובות, מנות דגים, סלטים וגם תוספות. לסיום הארוחה אפשר לקנח בקינוחי פרווה משובחים ולבלות בנעימים במשך שעות ארוכות עד שמתעייפים.

למצוא את החברה המתאימה

האוכל הוא חלק חשוב ומרכזי מאד ממסיבת בר המצווה וגם כשלא עורכים אותה באולם גדול ומושקע קרוב לבית. חשוב לתת לו דגש ומומלץ מאד להיעזר בשירותיהן של חברות קייטרינג, המציעות תפריטים המתאימים לאירועים שונים, לרבות מסיבת בר מצווה בכותל. התאמת התפריט לסוג ולאופי האירוע היא נקודה חשובה מאד, כזו שיכולה לעשות את כל ההבדל בין אירוע מוצלח במיוחד לכזה שפחות. חשוב להגדיר את התקציב מראש, כמה כסף מוכנים וגם מעוניינים להוציא לטובת האוכל באירוע, וגם לקחת בחשבון את מספר המוזמנים. גם העונה בשנה שבה חוגגים את המסיבה היא פרמטר שיכול להשפיע על התפריט הנבחר וגם המוזמנים עצמם – האם יש טבעוניים וצמחוניים בקהל.

למידע נוסף לחצו כאן

רוצים לחגוג לבינכם האהוב את מסיבת בר המצווה שלו בכותל המערבי? מחפשים חברת קייטרינג המציעה מנות איכותיות, טובות וגם כשרות? אם כן, מעדני המלך היא הכתובת המתאימה לפנות אליה. לצפייה בתפריטים השונים המוצעים על ידי החברה, לחצו בכפתור וליצירת קשר טלפוני לקבלת פרטים נוספים על העלויות ועל השירות, התקשרו ל – 02-5021633

 את קייטרינג מעדני מלך למהדרין הקמנו בשנת 2005 במטרה לענות על הביקוש בתחום הפקת ארועים איכותיים ויוקרתיים למהדרין. בהשגחת בד”ץ העדה החרדית.

רח’ רח’ הרטום 7
02-5021633 \ 050-4141418