מנות כשרות וטובות לאירוע הקרוב שלכם

אירוע כמו מסיבת בת מצווה מצריך מההורים לא מעט הכנות מקדימות והערכות מיוחדת לכבוד המסיבה. היום, בניגוד לעבר, אירוע שכזה זוכה לתשומת לב רבה מאד והפקתו דומה, לעיתים, להפקתם של אירועים גדולים יותר, כמו חתונה. ישנו מספר גדול יותר של מוזמנים, נוהגים לחגוג את האירוע באולם מפואר ומושקע ולשלב גם אטרקציות מיוחדות, שתורמות לא מעט ובאופן כללי – מוכנים להקדיש לטובת מסיבה שכזו תקציב מכובד. האוכל מקבל מקום של כבוד במסיבת בת המצווה וחשוב לבחור אותו בקפידה כחלק מתכנון האירוע.

קייטרינג איכותי עם מבחר של מנות טובות

קייטרינג לבת מצווה כשר מתאים לכל מסיבה כיום. לכולנו יש חברים או קרובי משפחה שמקפידים לשמור על הכשרות וגם אם האירוע עצמו איננו מוגדר בהכרח כאירוע דתי, חשוב לספק להם את המענה המתאים. מעבר לכך, זהו פתרון נהדר למשפחות דתיות, המעוניינות בקייטרינג שיתאים להן וגם לאורחים, קייטרינג כשר המתבסס על מנות עשירות, טובות וגם מגוונות מאד. האוכל הכשר היום איכותי לא פחות מכל אוכל אחר וכבר איננו בסיסי ופחות מעניין, כפי שהוצע לנו בעבר. המנות הכשרות המוגשות באירועים של היום מכילות חומרי גלם איכותיים, הן יצירתיות מאד וגם נראות נהדר על הצלחת. הן יכולות להתאים לצמחוניים ובחלקן אף לטבעוניים ולהיות משביעות במיוחד.

קייטרינג כשר למסיבת בת מצווה חשוב שייבחר בקפידה כמו כל אלמנט אחר לאירוע ומוטב לפנות לחברות המתמחות בכך על מנת לקבל את השירות המוצלח, שלו מצפים. תפריט הקייטרינג יכול לכלול מנות קרות או מנות חמות, סלטים במגוון טעמים, דגים או בשרים, תוספות וכמובן קינוחי פרווה אם מוגשות מנות בשר שונות. המנות מתאימות לכל חך והן מוגשות תוך שימת דגש על כל פרט ופרט.

למידע נוסף לחצו כאן

מתכננים לחגוג בעוד מספר חודשים מסיבת בת מצווה לבתכם האהובה? מחפשים שירותי קייטרינג כשר שתוכלו להזמין לאירוע שלכם? אם כן, מעדני המלך היא הכתובת המתאימה לפנות אליה. לצפייה בתפריטים השונים, לחצו בכפתור וליצירת קשר טלפוני לקבלת פרטים נוספים על המנות ועל השירות, התקשרו ל – 02-5021633

 את קייטרינג מעדני מלך למהדרין הקמנו בשנת 2005 במטרה לענות על הביקוש בתחום הפקת ארועים איכותיים ויוקרתיים למהדרין. בהשגחת בד”ץ העדה החרדית.

רח’ רח’ הרטום 7
02-5021633 \ 050-4141418