מסיבה נפלאה עם אוכל מצוין

אין חגיגה בלי אוכל טוב ומושקע! לא בכדי האוכל מהווה חלק חשוב ומרכזי מאד בכל אירוע, ובמיוחד בחתונות. האוכל מחבר בינינו, האוכל מזכיר לנו טעמים של בית שכולנו אוהבים והאוכל משביע אותנו אחרי יום ארוך. מעבר לכך, כשהוא מוצלח, הוא גם מעורר בנו שמחה ואושר והדבר נכון הן לגבי מאכלים חלביים והן לגבי מאכלים בשריים שונים. כאשר מדובר בחתונה עם מספר רב של מוזמנים או אפילו חתונה קטנה אינטימית וצנועה, כדאי מאד לשים דגש על עניין האוכל ולדאוג להזמין שירותי קייטרינג המציעים מנות טובות לאורחים.

פתרון לכל אחד ואחת

כאשר מחפשים קייטרינג לחתונות כשר הוא פרמטר חשוב ומרכזי מאד עבור רבים. הכשרות כיום היא פתרון לא רק למוזמנים דתיים או חרדים, כי אם גם לחילוניים המקפידים על מזון כשר. חשוב באירוע לספק מענה מתאים לכל האורחים וכדאי לבחור בתפריט כשר ומגוון שיציע מבחר של אפשרויות שונות, שניתן לבחור על פי טעם אישי.

המנות הכשרות של היום, המוצעות במסגרת שירותי הקייטרינג, הן הרבה יותר מושקעות ויצירתיות מאלו שהוצעו לנו בעבר. נכון, רבות מהן מתבססות על טעמים של פעם, טעמים מהבית, אך בחלקן הן חדשניות ומפתיעות. ניתן להזמין לחתונה תפריט מסוגים שונים, וכך להציע לכלל האורחים ארוחה טובה, שלא ישכחו. אלו יכולות להיות מנות ראשונות כמו סלטים מסוגים שונים, דגים, בשרים, תוספות חמות וגם קינוחים. אפשר, אם רוצים, לבחור בתפריט חלבי קליל יותר שמתאים לחתונות בשעות הצהריים, לחתונות של צמחונים או טבעוניים, לחתונות לאנשים שמחפשים את הטעם הטוב והאיכותי.

למידע נוסף לחצו כאן

מאחורי הגשת המנות עומדת השקעה רבה, הן מעוצבות ומסוגננות ובהחלט מעוררות תיאבון. הן תורמות בנראות שלהן לא מעט לאירוע וללא ספק גם משמחות את הבטן ואת הלב.

עורכים חתונה בקרוב ומחפשים שירותי קייטרינג כשר לאירוע שלכם? אם כן, מעדני המלך היא הכתובת המתאימה לפנות אליה. לצפייה בתפריטים השונים המוצעים על ידה, לחצו בכפתור וליצירת קשר טלפוני לקבלת פרטים נוספים על העלויות ועל השירות, התקשרו ל – 02-5021633

 את קייטרינג מעדני מלך למהדרין הקמנו בשנת 2005 במטרה לענות על הביקוש בתחום הפקת ארועים איכותיים ויוקרתיים למהדרין. בהשגחת בד”ץ העדה החרדית.

רח’ רח’ הרטום 7
02-5021633 \ 050-4141418