ליהנות מארוחה טובה בשבת

בין אם מדובר במשפחה מרובת ילדים או אולי במשפחה, שצפויה לארח לכבוד השבת קרובים רבים, כיום, יותר ויותר משפחות דתיות וגם חרדיות נוהגות להזמין קייטרינג לשבת בירושלים. האוכל מהווה חלק חשוב ומרכזי מאד בשבת עצמה והוא מצריך עבודה לא קלה. נשים רבות, אימהות לילדים, מתקשות למצוא את הזמן לבישולים ומחפשות פתרון איכותי, שיוכל לסייע להן להגיש לשולחן החג ארוחה כיד המלך, שאיננה מביישת אף אחת. במיוחד בשבילן ובשביל כל אלה שאיכות וגם טעם של בית חשובים להם, מוצעים שירותי קייטרינג כשרים למהדרין, הכוללים תפריטים נהדרים.

פתרון נוח לכבוד השבת

ארוחת ליל שבת, וגם זו המוגשת לשולחן בצהרי השבת, הן הזדמנות למפגש משפחתי קרוב יותר, לזמן איכות משותף. נוהגים לשבת סביב השולחן, לשוחח על השבוע שחלף וליהנות מחברת בני המשפחה והאנשים הקרובים. האוכל בארוחות האלו חשוב מאד ולרוב, שלא כמו במהלך השבוע, הוא מושקע הרבה יותר. לצד הטעמים המצוינים של הבית, ניתן למצוא על השולחן מנות רבות יותר, סוגים שונים של סלטים, בשרים ולעיתים גם דגים. במקום לטרוח שעות ארוכות וימים ספורים במטבח לפני השבת, אפשר להזמין מנות נפלאות משירותי הקייטרינג, המגיעות כשהן חמות וטריות.

התפריט מגוון וכל משפחה יכולה למצוא את המעדנים האהובים עליה. גם אנשים יחידים שאינם מעוניינים לבשל לעצמם וגם אנשים מבוגרים יותר, יוכלו אף הם ליהנות מארוחה טובה בשבת מבלי שיצטרכו לעבוד זמן רב במטבח. המחירים נוחים מאד, המנות כשרות למהדרין והשפע הוא רב: לחמניות אישיות, שתייה קלה, סלטים מסוגים שונים, דגים, כבד קצוץ שכולם אוהבים, תוספות נהדרות וכמובן קינוחים מתוקים שאיתם מסיימים את הארוחה. ניתן לבחור גם תפריט לליל שבת ותפריט ליום שבת כדי לגוון ולהעשיר יותר את הארוחה.

למידע נוסף לחצו כאן

צפויים להגיע אליכם אורחים רבים לקראת השבת? מחפשים פתרון נוח ומוצלח לארוחה טובה בשבת? אם כן, מעדני המלך היא הכתובת המתאימה להיעזר בשירותיה. לצפייה בתפריטים השונים המוצעים על ידה, לחצו בכפתור וליצירת קשר טלפוני לקבלת פרטים נוספים על העלויות ועל השירות, התקשרו ל – 02-5021633

 את קייטרינג מעדני מלך למהדרין הקמנו בשנת 2005 במטרה לענות על הביקוש בתחום הפקת ארועים איכותיים ויוקרתיים למהדרין. בהשגחת בד”ץ העדה החרדית.

רח’ רח’ הרטום 7
02-5021633 \ 050-4141418