קייטרינג לאירועים מהדרין

קייטרינג לחתונה מהדרין

כשמגיעים לדבר עם קייטרינג לחתונה מהדרין, ישנם שני דברים שאסור להתפשר עליהם. איכות המנות וטעמן, והכשרות המהודרת. חתונה היא אירוע של פעם בחיים. כל ההתרחשויות באירוע משוחזרות לפרטיהן גם שנים אחר כך. החוויות, הכוכבים בעיניים, השמחה וההתרגשות מוזכרות שוב ושוב ביום הנישואין ובהזדמנויות נוספות רבות.

זוהי מעלה גדולה, אך אותה מעלה הופכת לחיסרון כשמדובר בכשלון או בתקלה בחתונה. אף אחד לא רוצה לעשות חתונה שניה רק כדי ליצור חוויה מתקנת בגלל מנות לא מוצלחות או תקלה אחרת. אבל עוגמת נפש רבה, תיגרם לבעלי השמחה, כתוצאה מאוכל לא טעים או בעל ניראות גרועה. עוגמת נפש כזו, זוכרים לשנים ארוכות, והיא פוגמת בשמחת הזכרונות. גם האורחים מושפעים מאיכות האוכל וטעמו, ועל פיו קובעים את מידת שביעות הרצון שלהם מהחתונה ומהשמחה.

ליצירת קשר לחצו כאן

קייטרינג מהדרין הוא בסיס לכל אירוע לשומרי מצוות וכשרות. זוהי דרישת הסף בשביל להחליט לקחת קייטרינג לאירוע. בנוסף, במקרה שמגיעים לחתונה אנשים המקפידים על הכשרים מסוימים בלבד, הם עלולים להיתקל במצב שבו אם לא התחשבו בהם ובצרכיהם הדתיים, וההכשר לא מקובל עליהם, אין להם מה לאכול. גם סיטואציה כזו היא כמעט בלתי מתקבלת על הדעת ופוגעת ביותר.

לכן חשוב לקחת רק קייטרינג הנושא כשרות מהודרת שמקובלת על כל או רוב החוגים והקהילות, ובכך לכבד כל מוזמן באפשרות להשתתף באופן פעיל בשמחת החתונה.

קייטרינג לחתונה לוקחים רק עם מוניטין

השוק מוצף בהצעות של שירותי הסעדה לאירועים ולשמחות. למרבה הצער, אין דירוג נייטרלי חיצוני על כל החברות בשוק. לכן חשוב לדעת, איך לפתור את הלחץ מנזקים פוטנציאלים של קייטרינג חסר נסיון, או בעל מוניטין שלילי. זאת באמצעות הקפדה על כמה כללי בסיס, בבחירת קייטרינג למהדרין בירושלים והסביבה:

  • איכות המזון והשירות: לבעל קייטרינג עם נסיון בשוק ומוניטין חיובי, יש ידע טוב יותר ויכולת להכין אוכל איכותי וטעים. יש לו את המומחיות לבשל ולהגיש בצורה אסטטית, הגיינית וטעימה את האוכל. יש לו גם אפשרות לטפל בבעיות בלתי צפויות שעלולות להתעורר באירוע.
  • יכולת להתמודד עם אירועי ענק: לא דומה בישול למשפחה, לבישול לשלושים איש. ואינו דומה בישול לשלושים או שבעים איש- לבישול לחתונה או אירוע בהיקף דומה. נדרשת מומחיות לבישול לכמויות גדולות, בצורה שתשמר את הטעם והאיכות של חומרי הגלם. לכן חשוב לקחת חברת הסעדה שיודעת את המלאכה, והיא מומחית באופן ספציפי, בהכנת אוכל לחתונות ואירועים גדולים.
  • תשומת לב לפרטים: בעל קייטרינג מנוסה יורד לפרטים הקטנים. הוא מבין שהצלחה נוצרת מצעדים קטנים, וכשלון מוחץ עלול להתפתח מפספוס של עניינים זעירים ממש. אם בשירות הלקוחות של הקייטרינג, מקפידים לשבת עם הלקוח גם על הנקודות הקטנות והצדדיות, יש יותר סיכוי לאירוע להצליח.
  • גמישות: כאשר מדובר באנשים מקצועיים המבינים בתחומם, ויש להם מספיק בטחון ביכולת שלהם להעניק שירות, עד כדי אפשרות להתגמש עם בקשות פחות סטנדרטיות. הלקוח מרגיש שמתגמשים איתו ועם דרישותיו. מתאימים לו את הסגנון והתפריט כך שיתאימו להעדפות שלו, ויכולים להתגמש גם עם שינויים בלתי צפויים בלוח הזמנים או במספר המנות.
  • אחריות ורשיונות- אם לעסק יש רשיונות לפעול כמטבח מוסדי, וכשרות מהודרת- סביר להניח שאפשר לסמוך על רמת הנקיון, איכות המזון וכשרותו. כך שאפשר לצפות שהאוכל יהיה טעים, אסטטי ונעים לאכילה, ובלי תקלות כשרות.

לסיכום, חשוב לקחת קייטרינג לחתונות מהדרין עם וותק בשוק, ועם מוניטין טוב ועם רצון לשמור עליו כזה, כמובן. זאת על מנת לוודא שהמזון יגיע איכותי, מדוייק, טעים ועומד בדרישות הכשרות.

 

קייטרינג לאירוע חברה

 

מעדני מלך- קייטרינג מהדרין מקצועי ואיכותי

רוצים להנות בחתונה שלכם מאוכל כשר למהדרין וטעים למהדרין? קחו מעדני מלך. אנו מציעים לכם קייטרינג לאירוע חברה או לחתונה, עם תפריט עשיר ומגוון , הכולל מאכלי עדות ומאכלים פופולריים ואהובים אחרים. נשמח לייעץ לכם בבחירת התפריט על השילובים המומלצים בהתאמה להעדפותיכם.

אנו מזמינים אתכם להתרשם מהמבחר הגדול של המנות באתר שלנו, לסמן לעצמכם בתפריט מה שמוצא חן בעיניכם, על פי חלוקה למנות: ראשונה, עיקרית, סלטים, מרקים וקינוחים. אם תרצו עזרה בבחירה, אנחנו כאן בשביל זה בדיוק. נעבור איתכם על ההזמנה וניתן לכם הצעת מחיר משתלמת.

אנחנו במעדני מלך מציעים לכם שירותי הסעדה מקצועיים הכוללים קייטרינג לאירוע חברה, לחתונות ולשמחות משפחתיות בכל גודל. השפים המקצועיים שלנו מבשלים כבר כמעט עשרים שנה, מנות טעימות ואיכותיות לאירועים. כל החומרים מגיעים בטריות המירבית, ולכן הם טעימים ועשירים, כמו שקייטרינג מעדני מלך יכול להציע!

בנוסף, תוכלו לרכז אצלנו שירותים חשובים לקראת החתונה. כמו עיצוב חופה, עיצוב לכלה, עיצובי שולחן ומגוון רעיונות נוספים ליצירת אווירה חגיגית ושמחה.

מעדני מלך מתהדר בכשרות בד"ץ העדה החרדית. כל המוצרים גלאט חלק למהדרין.

 את קייטרינג מעדני מלך למהדרין הקמנו בשנת 2005 במטרה לענות על הביקוש בתחום הפקת ארועים איכותיים ויוקרתיים למהדרין. בהשגחת בד”ץ העדה החרדית.

רח’ רח’ הרטום 7
02-5021633 \ 050-4141418