אוכל לשבת חתן בירושלים

אוכל לשבת חתן בירושלים

רוצים להזמין אוכל לשבת חתן בירושלים? חברת הקייטרינג המובילה קייטרינג מעדני מלך נמצאת לשירותכם! כל מה שאתם צריכים לעשות זה להרים אלינו טלפון או להשאיר פרטים באתר ואנחנו נחזור אליכם עם הצעה משתלמת לאירוח קייטרינג עשיר טעים וכשר למהדרין בהשגחת הבד"ץ החרדי!

ליצירת קשר לחצו כאן

אז אם אתם צריכים קייטרינג בשרי או חלבי בכשרות המלאה, עם אוכל טעי ומגוון, עיצוב מודרני וחדשני ושירותים נוספים, אתם מוזמנים ליצור קשר עוד היום ולקבל מחיר נוח לעריכת אירוע מכל סדר גודל בעיר, באחד האולמות שלנו או במקום שלכם רק עם הקייטרינג שלנו. הזמינו עוד היום את השירות האיכותי והייחודי שלנו לא תתחרטו. מחירים אטרקטיביים למשאירים פרטים באתר עכשיו. מוזמני לגלוש באתר ולקרוא בצורה מפורטת אילו מאכלים ואיזה מנות אנו מוציאים באירועים ולהחליט האם אנחנו מתאימים לכם מבחינה קולינרית.

שבת חתן עם קייטרינג מעדני מלך

לא יודעים איזה אוכל נהוג להזמין לשבת חתן? חברת הקייטרינג המובילה מעדני מלך אמונה על עריכתם של מאות אירועים דומים ותשמח לתת לכם ייעוץ מקצועי על תפריטי אוכל שונים לשבת חותן, מה מקובל להזמין, איזה אוכל לשבת חתן בירושלים הוא המבוקש ביותר ולסייע לכם להפיק את האירוע מ-א' עד ת' בכל הנוגע לאוכל באירוע, למגוון אירועים כמו חתונה, בר מצווה, ברית מילה, שבת חתן כמובן ועוד!

מוזמנים לדבר אתנו ולקבל מידע חשוב, מחירים משתלמים ופרטים מלאים על השירות, על החברה ועוד.

שבת החתן שלכם מתקרבת וטרם הזמנתם חברת קייטרינג מנוסה ומקצועית להסעדת האירוע?למה אתם מחכים! חברת הקייטרינג בירושלים 'מעדני מלך' היא החברה הראשונה והטובה ביותר! צוות הקייטרינג המנוסה שלנו כמו גם השפים המקצועיים ואנשי השירות המשלימים יהפכו את האירוע שלכם לטעים, המעוצב המשמח ביותר תוך הקפדה על דיוק, ניקיון, איכות, שירות ומחירים לכל כיס. חייגו עכשיו להזמנות ולפרטים נוספים! >>

 

אוכל מוכן לשבת חתן בירושלים מהדרין

 

 

 

 

 את קייטרינג מעדני מלך למהדרין הקמנו בשנת 2005 במטרה לענות על הביקוש בתחום הפקת ארועים איכותיים ויוקרתיים למהדרין. בהשגחת בד”ץ העדה החרדית.

רח’ רח’ הרטום 7
02-5021633 \ 050-4141418