קייטרינג לחתונה בירושלים

קייטרינג לחתונה בירושלים

עומדים להתחתן? מחפשים קייטרינג לחתונה בירושלים? קייטרינג מעדני מלך היא הבחירה הראשונה שלכם לטובת העניין והאפשרות הטעימה והמשתלמת ביותר!

אין ספק שחתונה היא אירוע ענק שחייבים לחגוג בצורה משולמת כאשר האוכל באירוע משחק תפקיד חשוב ביותר בהצלחת האירוע והאורחים זוכרים תמיד את האוכל מהאירוע יותר מהכול כמעט ולכן חשוב להשקיע באלמנט זה.

ליצירת קשר לחצו כאן

קייטרינג לחתונה בירושלים – מעדני מלך

חברת מעדני מלך הינה מחברות הקייטרינג המובילות בעיר אך בזאת לא נגמרים השירותים שלנו! אם אתם רוצים לחסוך בהוצאות ולרכז כמה שירותים הכרחיים לקראת החתונה במקום אחד הרי שאנו מתאימים לכך במיוחד מאחר ויש ברשותנו מעבר לשירותי הקייטרינג שאנו מציעים כמה שירותים נוספים כמו עיצוב חופה, עיצוב לכלה ועוד. ויחד עם האולמות שלנו אנו יכולים לספק חבילת חתונה שלמה וייחודית במחירים הטובים ביותר בשוק, בטח ולבטח עבור קייטרינג בעל כשרות למהדרין של בד"ץ העדה החרדית!

חתונה כיד המלך עם קייטרינג מעדני מלך

מוזמנים לגלוש באתר ולקרוא על המנות שלנו בצורה מפורטות כולל כל סוגי האוכל המובילים לאירוע החל מהסלטים, המנות הראשונות, המרקים, המנות העיקריות, הקינוחים והשתייה שאנו מביאים לאירוע. הכול כיד המלך תוך כדי הקפדה על עיצוב השולחנות והאירוע, שירות ללא תחרות, שפע ומגוון רחב של מאכלים לכל אחד ואחת, ומחירים שווים לכל כיס לכל אחד מסוגי האירועים הקיימים בירושלים החל משבת חתן, דרך בר מצווה, חתונה, ברית וכדומה.

נשמח לעמוד לשירותכם ולספק לכם את שירותי ההסעדה הטובים והאיכותיים ביותר לאירועים בירושלים.

השאירו פרטי לחזרה או חייגו עכשיו לקבלת שירות ומידע ספציפי על מחירים, אולמות, שירותי קייטרינג כשרים למהדרין בעיר ירושלים והסביבה מבית קייטרינג מעדני מלך – הקייטרינג המוביל בעיר לחגיגה של כל סוגי באירוע באחריות, בשירות ובמחירים משתלמים.

חייגו עכשיו להזמנת קייטרינג מעדני מלך עבור אירוע חתונה ססגוני, טעים ואיכותי במחירים הטובים ביותר! >>

 את קייטרינג מעדני מלך למהדרין הקמנו בשנת 2005 במטרה לענות על הביקוש בתחום הפקת ארועים איכותיים ויוקרתיים למהדרין. בהשגחת בד”ץ העדה החרדית.

רח’ רח’ הרטום 7
02-5021633 \ 050-4141418