קייטרינג בשרי כשר לאירועים קטנים מחירים

קייטרינג בשרי כשר לאירועים קטנים מחירים

אירועים קטנים כמו בריתות, בר מצווה ועוד, נחגגים במשפחות רבות, בסגנון אינטימי ומשפחתי. בחירת קייטרינג בשרי כשר לאירוע קטן, היא החלטה חשובה, שיכולה להשפיע רבות על טעם האירוע ועל האווירה שלו.

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים, מציע מגוון רחב של אפשרויות, החל מתבשילי עדות מסורתיות ועד למנות מודרניות. חשוב לבחור קייטרינג שמציע מנות איכותיות, טעימות ומגוונות, שיענו על הצרכים של כל האורחים.בנוסף, חשוב לבחור קייטרינג שמציע שירות מקצועי ואדיב. קייטרינג לאירועים קטנים, כמו ברית או בר מצווה, צריך להיות ערוך לכל בלתי צפוי, ולהיות מסוגל לספק, את השירות הטוב ביותר לאורחים.

אך אחת הנקודות החשובות ביותר בתחום הקייטרינג, הוא מחירי קייטרינג לאירועים אלו. מאמר זה ירחיב על הנושא מכל היבטיו.

 

ליצירת קשר לחצו כאן

קייטרינג לאירועים קטנים כשר

הבחירה בתפריט לאירוע קטן, היא החלטה חשובה, שיכולה להשפיע רבות, על טעם האירוע ועל האווירה שלו. אך בסיכומו של דבר, היא משפיעה גם על המחיר.

טיפים לבחירת תפריט לאירוע קטן:

  • הגדרת תקציב האירוע: תפריט לאירוע קטן, עשוי להיות יקר יותר מתפריט לאירוע גדול, מכיוון שכל המרכיבים והשירותים, צריכים להיות מותאמים לכמות אורחים קטנה יותר.
  • התחשבות בטעם האורחים: חשוב לבחור תפריט, שיהיה אהוב על רוב או כל האורחים. אם יש אורחים עם דרישות מיוחדות, כמו טבעונים או בעלי רגישויות, כמו גם אנשים מבוגרים וילדים, חשוב לקחת אותם בחשבון, בעת בחירת התפריט.
  • התחשבות בסוג האירוע: אם מדובר באירוע מיוחד כמו בר מצווה, רצוי לבחור תפריט חגיגי יותר. אם זהו אירוע יותר קליל, כמו יום הולדת או ברית, ניתן לבחור תפריט פשוט יותר או קל יותר.
  • התחשבות בעונה: אם האירוע נחגג בעונה מסוימת, כדאי לבחור מנות שמתאימות למזג האוויר. לדוגמה, אם אתם חוגגים בקיץ, מומלץ לבחור מנות קלות יותר, כמו סלטים ומנות קלילות.

חברת "מעדני מלך" מציעה קייטרינג בהתאמה אישית, קייטרינג בשרי כשר לאירועים קטנים, מחירים במחיר הנוח לכם. החברה שמחה לספק ללקוחותיה, הסבר כולל ומלא, לגביי טיב השירות, האפשרויות השונות, כמו שירותי ההפקה המורחבים לאירוע או רק שירותי קייטרינג, לפי בחירת לקוחותיה.

 

כיצד לבחור קייטרינג לאירועים קטנים

במיוחד באירועים קטנים, חובה שהאוכל באירוע יהיה איכותי, טרי, טעים ומיוחד. לכן, אירוע מוצלח, מתחיל מבחירה נכונה של קייטרינג.

להלן כמה טיפים לבחירת קייטרינג לאירוע:

  • מומלץ לקבל הצעות מחיר, מכמה חברות קייטרינג שונות. השוואת הצעות מחיר, תאפשר למצוא את העסקה הטובה ביותר.
  • קריאת חוות דעת על חברות קייטרינג. חוות דעת של לקוחות קודמים, יכולות לעזור לקבל החלטה מושכלת וחכמה.
  • פגישה עם הקייטרינג. פגישה עם צוות הקייטרינג, תאפשר להתרשם מהצוות, ומהמבחר שהחברה מציעה, וכך להחליט על בסיס הכרות אישית.
  • הזמנת הקייטרינג מוקדם ככל האפשר. במיוחד באירוע בזמן עונת השיא. כמובן, גם חברת ההסעדה מכירה בכך, שלברית אין הרבה זמן, בין מועד הלידה עד לאירוע עצמו. אך עדיין מומלץ לבצע מיד אחרי הלידה, שיחת טלפון למוהל ולקייטרינג, על מנת לוודא שהם פנויים לאותו יום.

בחירת קייטרינג בשרי כשר לאירוע קטן, היא משימה חשובה שיכולה להשפיע על הצלחת האירוע. על ידי בחירת קייטרינג איכותי ותחרותי, קל יהיה להבטיח, שהאורחים ייהנו מארוחה טעימה ומפנקת.

אנשים רבים, מחפשים קייטרינג בשרי לאירועים קטנים כשר, כזה הפועל בהצלחה רבה וזוכה לשבחים במשך שנים רבות. אפשרות זו, מבטיחה להם כי החברה מקצועית ואמינה, והצלחת האירוע מובטחת.

 

מחירי שירותי הקייטרינג

זהו לא בהכרח הסעיף החשוב ביותר, שעליו תקום ותיפול ההחלטה. אך ברור שמסגרת התקציב הינה משמעותית, ומשפיעה על הבחירות והאפשרויות השונות. כמו בתחומים רבים אחרים, כל חברה מציעה עבור קייטרינג לאירועים קטנים, מחירים שונים. זאת בהתאם לשיקוליהן הכלכליים, טיב המנות, מידת ההשקעה, המוניטין של החברה וכדומה.

ישנם עוד פרמטרים, המשפיעים על עלות שירותי הקייטרינג. בפרט הבחירה בין תפריט חלבי ובשרי, היקף השירות כגון הגשה בבופה, הגשת על ידי מלצרים או אוכל מוכן להגשה, וכמובן כמות המנות המוזמנות.

לפיכך, אחד הדברים החשובים ביותר, שיש לברר בעת סגירה עם קייטרינג בשרי לאירועים קטנים, מחיר העלות של השירות, ומה הוא כולל. חשוב לזכור שלבחירה של חברת הקייטרינג, ולאיכות המזון שיוגש, תהיה השפעה מכרעת על האווירה, ועל הרושם שייווצר באירוע. לכן, חשוב להיצמד לתקציב, אך לא לוותר על איכות, שעולה בקנה אחד עם הרצונות והצרכים של המשפחה. כמובן מומלץ גם לבדוק היטב גם את הפרמטרים הבאים.

 

לקבל המלצות על חברות קייטרינג

מי שיש לו חברים ובני משפחה, או מכרים שסומך על דעתם, שיכולים לספק המלצות לגבי חברת קייטרינג מסוימת, זהו צעד טוב בכיוון הנכון. יחד עם זאת, יש לזכור, שמה שטוב לאחד, אינו בהכרח טוב לאחר. לכן חשוב לשאול, מה בדיוק היה באירוע, ומדוע הם ממליצים – האם בגלל המחירים הנוחים, ההתנהלות החלקה של האירוע, המנות המשובחות, העמידה בלוחות הזמנים, אדיבות הצוות המקצועי, או היכולת לבנות אירוע מתחילתו ועד סופו.

יש לוודא כמובן שהחברה המומלצת זמינה, הן מבחינת התאריכים והן מבחינת המיקום הגיאוגרפי. מעבר לכך, לא יזיק לפתוח את האינטרנט, ולרשום את שם החברה. ייתכן שיהיו המלצות באתר שלה, בגוגל וברשתות החברתיות, אם היא מתחזקת כאלו.

קייטרינג בשרי כשר לאירועים קטנים מחירים

רמת הכשרות של החברה

קייטרינג כשר הוא כזה, שמספק אוכל בהתאם להלכה היהודית. המשמעות היא שהאוכל מוכן מחומרי גלם כשרים בלבד, והוא מבושל באופן ששומר על הכשרות.

זהו נושא חשוב ביותר. יש להבין כי בישראל קיימות מספר דרגות של כשרות, כאשר הנפוצה ביותר היא של הרבנות הראשית, שלרוב תהיה מספיקה לאנשים שומרי מסורת. ואולם, עבור חלק גדול מהקהל הדתי והחרדי אין די בכך, ומבחינתם נדרשת הקפדה מחמירה יותר, מטעם בד"ץ העדה החרדית.

קייטרינג כשר עלול להיות יקר יותר, מהמקבילה הלא כשרה שלו. אך המחיר נובע מעלות החזקת משגיח, ורכישת חומרי גלם בכשרות מהודרת.

ייתכן מאוד שבין האנשים שמוזמנים לאירוע, יהיו גם מחמירים יותר בכשרות. לכן, בחירה בחברת קייטרינג עם כשרות מהדרין, תאפשר להם ליהנות מהמנות המוגשות, בלי חשש או דאגה.

 

חברת מעדני מלך- קייטרינג בכשרות מהודרת ובמחירים נוחים

כמו בתחומים רבים אחרים, גם כאן הניסיון והוותק משחקים תפקיד. הדבר מעיד על הצלחה לאורך זמן בתחום תחרותי מאוד. את ההצלחה ניתן להשיג, רק משביעות רצון גבוהה של הלקוחות. בנוסף, חברה שרכשה ניסיון רב, יודעת לתת פתרונות יצירתיים ונכונים, לסוגיות העומדות על הפרק, ויש לה מערך משומן ומקצועי, של אנשים שיודעים היטב מה הם עושים.

אם אתם מחפשי קייטרינג בשרי לאירועים קטנים כשר, חשוב שתדעו, שחברתנו פועלת בהצלחה רבה וזוכה לשבחים, כבר למעלה מ- 17 שנה. אנו בטוחים שאם תעיינו בתפריטים שלנו, ותשוחחו עם הצוות המקצועי, תבינו שאנו הבחירה הנכונה עבורכם. יחד עם זאת, אנו יודעים שיש כמה וכמה חברות, המציעות קייטרינג בשרי כשר לאירוע קטן, באזור ירושלים. אנו מכבדים כמובן את רצונכם לשאול, לבדוק ולקבל את ההחלטה שהכי מתאימה לכם.

מעוניינים בפרטים נוספים, על קייטרינג בשרי לאירועים קטנים של חברתנו? רוצים שנעזור לכם, לארגן אירוע מושלם מתחילתו ועד סופו? פנו אל מעדני מלך בהשגחת בד”ץ העדה החרדית בטלפונים 02-5021633 או 050-4141418.

 את קייטרינג מעדני מלך למהדרין הקמנו בשנת 2005 במטרה לענות על הביקוש בתחום הפקת ארועים איכותיים ויוקרתיים למהדרין. בהשגחת בד”ץ העדה החרדית.

רח’ רח’ הרטום 7
02-5021633 \ 050-4141418