קייטרינג חלבי כשר למהדרין


קייטרינג חלבי כשר למהדרין במרכז

מחפשים קייטרינג חלבי כשר למהדרין במרכז?שווה לכם לבדוק את קייטרינג מעדני מלך אם עוד לא שמעתם עלינו, אנחנו בטוחים שהגיע הזמן! אנו אחת מחברות הקייטרינג המובילות בארץ ולבטח בתחום של קייטרינג חלבי כשר למהדרין. באמתחתנו מאות אירועים מוצלחים אשר התקיימו והסבו אושר גדול לחוגגים כמו גם לאורחים כשהאוכל באירוע היה טעים ואיכותי וללא דופי כפי שאנו יודעים לבצע בכל אירוע ואירוע בין אם בשבת חתן, אירוע בר מצווה, חתונה, ברית או כל אירוע משמח אחר שבו אתם זקוקים להזמין שירותי קייטרינג. פנו אלינו! השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת וטעימה שהופכת כל אירוע לחגיגה אמיתית מההתחלה ועד הסוף.

ליצירת קשר לחצו כאן


מעדני מלך - קייטרינג חלבי מהדרין במרכז

מה בתפריט שלנו? מגוון עצום של פריטים לבחירתכם בהתאמה אישית. ביניהם: סלטים, מרקים, מנות ראשונות, מנות עיקריות וקינוחים כשרים למהדרין וטעמים. למנות ראשונות אתם יכולים לבחור בלינצ'ס גבינה עסיסי וטעים או סוגי לזניה שונים במילוי פטריות, חציל או פלפל או לחלופין גם פסטה ברוטב עגבניות או שמנת לבחירתכם.

אנו מכינים את הסלטים העשירים והטובים ביותר אשר מהווים פתיח נהדר לכל ארוחה ולכל אירוע ומציעים את כל ירקות העונה בשיא טריותם, סלט אבוקדו בעונה, כרוב עם חמוציות, סלט ביצים, סלט טונה, חציל מטוגן, סלט חסה ועוד עשרות פריטים לבחירה בהתאמה אישית מהתפריט הנהדר שלנו.

מוזמנים לגלוש באתר ולראות את שלל המאכלים הטעימים שקייטרינג מעדני מלך מוציא לאירועים חגיגיים וטעימים במשך כל השנה. ניסיון רב, שירות ואחריות, קייטרינג טעים, מזין ובריא במחירים הטובים ביותר. שווה להציץ ולבחור תפריט לאירוע הבא שלכם!

מחפשים קייטרינג חלבי מהדרין במרכז? הגעתם לחברת הקייטרינג המובילה בתחום, נשמח לחזור אליכם עם הצעה משתלמת, השאירו פרט עכשיו לחזרה או חייגו עכשיו להזמנה ונשמח לתת לכם ייעוץ מקצועי והצעת מחיר! >>

 

קייטרינג חלבי כשר למהדרין

 

מה עוד כלול בקייטרינג החלבי שלנו

כאמור, אנו מציעים תפריט עשיר ומגוון של קייטרינג כשר למהדרין חלבי המתאים לכל חיך, לרבות ילדים ובני נוער, מבוגרים מעדות שונות ובהעדפות קולינאריות נרחבות. התפריט מתחיל עם מבחר גדול של סלטים, ביניהם גבינת שמנת שום שמים, סלט ירקות ישראלי עם עגבניות שרי, חציל מטוגן, חציל אפוי עם טחינה, סלט חסה, גבינת שמנת זיתים, גבינת שמנת בצל, אבוקדו, סלט ביצים, כרוב עם חמוציות, סלט טונה וגבינות נוספות.

המנות הראשונות שלנו כוללות לזניה פטריות, בלינצ'ס גבינה, לזניה פלפל, לזניה חציל ופסטה ברוטב עגבניות ושמנת. לאחר מכן, המנות העיקריות כוללות דג סלמון או מושט טרי, נילוס או דניס. אל המנה העיקרית ניתן להוסיף ירקות מוקפצים, תפוח אדמה מוקרם בשמנת, קוגל אטריות, פשטידת ירקות ובטטה אפויה. חשוב לציין שבהתאם לחוקי הצמחונות, דגים מהווים מאכל צמחוני ולא בשרי, ולכן אם יש לכם אורחים השומרים על תזונה צמחונית הם בהחלט יוכלו ליהנות גם מהמנות העיקריות שלנו.

מלבד זאת, תפריט קייטרינג חלבי במרכז כשר של חברתנו כולל גם מרקים שונים, כגון מרק ירקות מיוחד, מרקם מוקרם עם גבינה צהובה וקרוטונים, מרק תירס, מרק דלעת ומרק פטריות ושמנה. לקינוח ניתן ליהנות מעוגת שמנת עם פירורים.

 

תפריט בשרי נהדר

ביחד עם קייטרינג חלבי כשר במרכז אנו מציעים גם כמה תפריטים של קייטרינג בשרי כשר למהדרין במרכז. לדוגמא, תפריט "גולד" שלנו מתחיל אפשרויות כמו חומוס בליווי שמן זית, תפוח אדמה במיונז, מדבוחה פיקנטית, טחינה מזרחית בשמן זית, סלט חסה כפרי ומתובל, סלט קוביות סלק חמוץ מתוק, וולדורף, פלפל חריף מרוקאי, סלט קישואים, סלט טבולה, תירס פטריות וגמבה, חציל שלם חם בטחינה, ועוד הרשימה ארוכה.

המנות הראשונה לבחירה שלנו כוללות מעורב ירושלמי, כיס תאילנדי, אגרול סיני, פאי בורקס, בלינצ'ס תפוחי אדמה ברוטב, נתחי עוף על מצע פילה ותפוחי אדמה, ועוד. המנות העיקריות בתפריט קייטרינג כשר למהדרין במרכז "גולד" כוללות למשל חזה עוף ממולא באורז ושקדים, עוף באננס ושזיפים, שיפודי קבב, שניצל עוף, שיפודי עוף, כבד עוף ברוטב בצל, רבע עוף עם שיפוד חזה קבב, פרוסות הודו ברוטב צ'ילי ועוד.

ניתן גם לבחור מבין מגוון רחב מאוד של תוספות כגון אורז לבן, אטריות סיני, אורז עם פטריות, תפוחי אדמה אפויים, דואט תפוחי אדמה ובטטה, ירקות מוקפצים, פסטה וכרוב זיתים מרוקאי, אנטיפסטי ועוד. גם המנות האחרונות עשירות מאוד וכוללות בין היתר פעמוני גלידה ברוטב שוקולד, וולקנו, ריבת חלב, טרמיסו, קרם שניט, פירות יער, עוגת שוקולד חמה, שטרודל תפוחים וקפה, ועוד המון הפתעות מתוקות.

 

פנו אלינו

מעוניינים בפרטים נוספים על קייטרינג חלבי או בשרי כשר למהדרין של חברתנו? רוצים שנעזור לכם לארגן אירוע מושלם מתחילתו ועד סופו? אם כן, פנו אל מעדני מלך בהשגחת בד”ץ העדה החרדית בטלפונים 02-5021633 או 050-4141418.

 את קייטרינג מעדני מלך למהדרין הקמנו בשנת 2005 במטרה לענות על הביקוש בתחום הפקת ארועים איכותיים ויוקרתיים למהדרין. בהשגחת בד”ץ העדה החרדית.

רח’ רח’ הרטום 7
02-5021633 \ 050-4141418