קייטרינג בהתאמה מלאה

בין אם לכבוד אירוע פרטי כמו חתונה, מסיבת בר או בת מצווה או אולי שבת חתן, ובין אם לכבוד ערב שבת כשמגיעים אורחים רבים או כשהמשפחה מרובת ילדים, אין כמו קייטרינג לציבור הדתי שמציע מנות כשרות, טובות וגם מגוונות מאד. הציבור הדתי, שלא כמו בעבר, נהנה כיום ממבחר עצום יותר של אפשרויות ומפתרונות בהתאמה מושלמת לכל אירוע, לכל חגיגה ולכל סיבה.

מבחר נהדר של מנות

שירותי הקייטרינג הכשר של היום מעמידים לרשות לקוחותיהם תפריטים עם שפע של מנות טובות: מנות חמות וגם קרות. מנות בשריות וגם חלביות. מנות כבדות יותר וגם מנות קלילות. מנות לצמחוניים ואפילו מנות שמתאימות לטבעוניים. האפשרויות הן רבות וכל שנותר הוא לאתר את המתאימה ביותר. שירותי הקייטרינג מתאימים לכל אלה שעורכים אירועים פרטיים ואפילו אירועים עסקיים וגם לאנשים המעוניינים להזמין אליהם הביתה את בני המשפחה או חברים קרובים לקראת השבת. במקום לבלות שעות ארוכות במהלך השבוע במטבח ולהשקיע זמן רב בהכנת המטעמים השונים, ניתן לחסוך בזמן יקר וליהנות מארוחה טובה על השולחן מבלי לנקוף אצבע ולבזבז על כך לא מעט זמן.

לכל אירוע, לכל חגיגה

המנות המוגשות במסגרת שירותי הקייטרינג מתבססות על חומרי גלם איכותיים וטריים מאד והן מגוונות על מנת לספק לאורחים את כל הערכים התזונתיים החשובים. מכינים אותן במטבחים מותאמים והן מגיעות עד הבית או עד המקום שבו עורכים את האירוע כשהן ארוזות ושמורות היטב. ישנם תפריטים מסוגים רבים מאד שניתנים להתאמה מדויקת לאירוע עצמו: מסיבת חתונה, בר או בת מצווה, שבת חתן, ברית, בריתה ואירועים משפחתיים מרגשים נוספים. העלויות נוחות מאד ומתאימות לכל כיס ולכל תקציב.

למידע נוסף לחצו כאן

כשרות חשובה לכם וגם האיכות? מחפשים שירותי קייטרינג לאירוע שלכם או כדי להזמין אורחים – בני משפחה או חברים לכבוד השבת הקרובה? אם כן, מעדני המלך היא הכתובת המתאימה להיעזר בשירותיה. לצפייה בתפריטים השונים המוצעים על ידי החברה, לחצו בכפתור וליצירת קשר טלפוני לקבלת פרטים נוספים על העלויות וגם על השירות, התקשרו ל – 02-5021633

 את קייטרינג מעדני מלך למהדרין הקמנו בשנת 2005 במטרה לענות על הביקוש בתחום הפקת ארועים איכותיים ויוקרתיים למהדרין. בהשגחת בד”ץ העדה החרדית.

רח’ רח’ הרטום 7
02-5021633 \ 050-4141418