קייטרינג לשבת חתן

קייטרינג לשבת חתן עם מלצרים

קייטרינג גלאט לשבת חתן

שבת חתן היא אירוע מרגש, שמתקיים לאחר החתונה, במהלך השבע ברכות לבני הזוג. בקהילות העדה המזרחית- הספרדית, מקובל לכנות אותה "שבת חתן", וביטוי זה נפוץ בציבור ומקובל ככינוי רשמי לשבת זו. לעומת זאת, בקהילות העדה האשכנזית, מכנים אותה "שבת שבע ברכות". בשבת זו מגיעים בני משפחה וחברים, לחגוג עם בני הזוג הטרי. במהלך השבת, החתן עולה לתורה בתפילת שחרית, והאורחים באים גם לבית הכנסת, להשתתף איתו בשמחה ולחלוק לו כבוד.

לצורך ארגון של שבת חתן, נדרשת הקדשת אנרגיה רבה, וזמן רב מבני המשפחה המכינים את האירוע. מיד אחרי החתונה, הם נדרשים להתייצב במטבחים הביתיים שלהם, ולעמול שעות ארוכות על הכנת מטעמים לשבת. מדובר על יממה שלמה, הכוללת שלוש סעודות, שצריכות להערך בסטנדרט גבוה של אירוע, ולהיות מוגשים בתנאי שטח שבתיים, כך שההכנות כפופות לגבולות ההלכה. כיוון שכך, נדרשות הכנות רבות מראש, בזמן קצר ובלחץ גדול, על מנת להערך בזמן, ובצורה המתאימה לדרישות ההלכה.

בנוסף, בשבת עצמה, בני המשפחה- ההורים והאחים העמלים על הכנת השבת, טרודים בארגון הסעודות, בעריכה ובהגשה. זאת במקום להתפנות לשמחה עצמה ולחגיגות השבת. לנישה זו נכנס קייטרינג גלאט לשבת חתן.

קייטרינג שבת חתן- הפתרון האולטימטיבי

הפתרון של משפחות רבות, הוא להפקיד את הכנת האוכל, העריכה וההגשה, בידיים נאמנות של קייטרינג לשבת חתן עם מלצרים. כך הם רגועים שהמזון יוכן במטבח תעשייתי, בקפדנות, במיטב כללי ההיגיינה בהכנת מזון, ובטעם משובח. הם יכולים להיות בטוחים כי מדובר בבישול שעומד בדרישות הכשרות שלהם, בלי להתפשר על אף סעיף בדרישות ההלכתיות שלהם.

להזמנת שבת חתן כשר למהדרין בקייטרינג מקצועי, יש מעלות רבות, ולהלן העיקריות שבהן:

  • נוחות- אחד היתרונות המרכזיים והמשמעותיים ביותר, הוא הנוחות. שירותי הקייטרינג דואגים לשכירת מלצרים, להכנת האוכל, לאריזה שלו בצורה קלה לחימום, לעריכת השולחנות ולכל המעטפת של השבת.
  • איכות המזון- שירותי קייטרינג גלאט לשבת חתן, עומדים מטבע הדברים בתקנות משרד הבריאות לאיכות המזון. הם מספקים מנות אסטטיות, שבושלו בצורה הגיינית וקפדנית. בנוסף, ברגע שיש לקייטרינג הכשר מהודר, המנות עומדות גם בדרישות הכשרות.
  • תפריט מגוון- לקייטרינג יש אפשרות, להציע מגוון רחב של אפשרויות, שיתאימו לטעמים שונים ולהעדפות כמו צמחונות, או צורך במזון ללא גלוטן- בקייטרינג מקצועי יודעים להמליץ מה מתאים מתוך התפריט. למעדיפים, יש אפשרות גם לקחת שירותי קייטרינג חלבי לשבת חתן, ולהנות מתפריט חלבי שאינו מכביד, ומאפשר שמחה שלימה לאורך כל השבת.
  • שירות מקצועי ומעטפת מלאה- בקייטרינג רשמי, יש נסיון במתן שירות לקבוצות גדולות, מה שאין כן לאנשים פרטיים. כך אפשר להבטיח שהאוכל יוגש בזמן, בצורה מכובדת ואסטטית, ויצור חוויה חיובית ובלתי נשכחת אצל המוזמנים.
  • הפחתת מתח- אירוע של שבת חתן עלול להיות זמן מלחיץ, מכיוון שזו אחריות כבדה לנהל אירוע בסדר גודל כזה. העברת שרביט האחריות לקייטרינג, מאפשרת לכל בעלי השמחה להפחית סטרס, ולהצליח להנות, למרות כל העול הגדול, והאחריות לנוחות האורחים ולשמחת המשתתפים.

לסיכום, שירותי קייטרינג מאפשרים לבעלי השמחה לחגוג, בצורה נוחה ומשוחררת מעול. כמו גם להנות מתבשילים שבושלו בסטנדרטים גבוהים של איכות, טעם והגיינה, וכמובן כשרות מעולה ומקובלת.

חמשת הכללים לבחירת תפריט מושלם

בחירת תפריט מושלם לשבת חתן, היא לא תמיד משימה קלה. אך מעט תכנון יכול להפוך את השבת לחגיגית וטעימה.

  1. העדפות החתן והכלה- למעשה הם חתני השמחה, ולכן יש להתחשב בטעמם. מה הם אוהבים, מהם המאכלים המועדפים עליהם, והאם יש להם מגבלות תזונתיות.
  2. קונספט- מהו הקו התרבותי, המועדף על בני המשפחה- סגנון מזרחי, אשכנזי, ים תיכוני. בהתאם לקו המנחה, קל יותר לבחור את המאכלים הרצויים.
  3. גיוון לכמה סגנונות טעם- יש שאוהבים סלטים חיים, ויש שמבושלים. יש שאוהבים יותר מאכלי בריאות, ויש שנמשכים לפחמימות הפשוטות והמוכרות. יש ילדים ויש מבוגרים. חשוב שלכל סועד יהיה מה לאכול, וממה להנות במהלך הסעודות.

לסיכום, נדרשת יצירתיות וחשיבה לבניית תפריט כולל ומגוון שיהיה אהוב על כל המוזמנים, אך למעשה לא מדובר בפעולה מסובכת או קשה. התחשבות בטעמם של האורחים, תאפשר להם להשתתף בלב שלם בשמחה, ולהנות יחד עם החתן והכלה.

מעדני מלך- קייטרינג שבת חתן

קייטרינג לשבת חתן מבית היוצר של חברת הקייטרינג "מעדני מלך" יעזור לכם לוודא ששבת החתן שלכם תיזכר לטובה לא פחות מהחתונה עצמה. צוות העובדים הנאמן והמסור של החברה, עומד לרשות הזוג הטרי ובני המשפחה, וערוכים לבשל מעדני קייטרינג בכשרות מעולה של בד"ץ העדה החרדית. תוכלו לבחור בין קייטרינג בשרי לחלבי, בהתאם להעדפות הקולינריות שלכם, ולהנות משירות מעולה וטעם משובח לאורך כל השבת.

אנו נספק לכם ולאורחיכם מאכלי שבת מסורתיים או ישראליים, תוך שמירה על אווירה שבתית וחגיגית. המלצרים שלנו שומרי שבת ומסורת, ותוכלו להפקיד בידיהם את מאכלי השבת בבטחון מלא. הם יערכו עבורכם את השולחן, יגישו וינקו באווירה נעימה ובשירות מלבב.

ניפגש בשמחות.

 

Adobe PDF file icon 32x32  לתפריט קייטרינג לשבת בפורמט PDF  >>>   

 

m1

 

 

 

צרו איתנו קשר

Invalid Input

Invalid Input

Invalid Input

קאפצה
קאפצה הקלד את האותיות\מספרים

cap

 את קייטרינג מעדני מלך למהדרין הקמנו בשנת 2005 במטרה לענות על הביקוש בתחום הפקת ארועים איכותיים ויוקרתיים למהדרין. בהשגחת בד”ץ העדה החרדית.

רח’ רח’ הרטום 7
02-5021633 \ 050-4141418